افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

در پاسخ باید بگویم که اگرچه در برابر عظمت ایثار و فداکاری اعجاب‌آور پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و مدیریتی بیمارستانها که این روزها در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند بنده هیچ به حساب می‌آیم و من مفتخرم که ارادتمند و دعاگوی تک‌تک آنان باشم اما به هر تقدیر به حکم وظیفه، این روزها بخش اعظم وقت من صرف تماس تلفنی با مقامات و مسئولین کشوری و استانی و منطقه‌ای در جهت مقابله موثر با این ویروس می‌شود.

در استان، شهرستانهای یزد، اردکان و میبد مناطقی هستند که بیشترین سطح درگیری با این ویروس را دارند و لذا فعلا بالاترین تمرکز در ماموریت مقابله با کرونا در این سه نقطه باید انجام بگیرد.

از طرفی کمبود لوازم حفاظت فردی مورد نیاز برای پیشگیری از ابتلاء به این بیماری (خصوصا انواع مختلف ماسک، دستکش و …) لزوم پیگیری در جهت تامین این وسایل را فراهم کرده است. از همین رو با رایزنی‌هایی که تاکنون با وزارت بهداشت انجام گرفته تعداد ۱۰۰ هزار ماسک، دستکش و.. تامین شده تا در اختیار کادر سلامت و همچنین شهروندان قرار بگیرد.
همچنین مذاکره با خیرین ارجمند در جهت جذب منابع مالی مورد نیاز در جهت تهیه اقلام بهداشتی در دستورکار قرار گرفته که این عزیزان تاکنون ۳۰۰ میلیون ریال کمک کرده‌اند و حدود یک میلیارد ریال برای کمک در این راستا تعهد داده‌اند و البته تلاش‌ برای جذب منابع بیشتر همچنان ادامه دارد.

از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد تقاضای ارسال وسایل حفاطت فردی به بیمارستانه های میبد و اردکان شد که ارسال گردید و همچنین درخواست اعزام یک متخصص عفونی به بیمارستان امام صادق(ع) را داشتم که قول مساعد برای ۴۸ ساعت آینده داده شد.

در مذاکره با مسئولین استان خواستار آن شدم که تعطیلی پاساژها، مراکز خرید عمده، هتل‌ها، مهمانپذیرها و مسافرخانه‌ها و کلیه اماکنی که به نوعی محل تجمع شهروندان است در دستور کار شورای تامین استان قرار بگیرد و همچنین برای سفرهای تفریحی به شهرستان تفت محدودیتهای جدی پیش‌بینی شود تا مردم این منطقه هم در وضعیت خطرناک انتقال این ویروس قرار نگیرند. امیدوارم توجه بشود.

موثرتر از همه این پیگیری‌ها، جدی گرفتن این مساله توسط شهروندان عزیز است؛ تا زمانی که کرونا و شیوع سریع آن را کاملا جدی نگیریم این تدابیر چندان راه به جایی نخواهد بود؛ پس به عنوان یک پزشک و به عنوان نماینده منتخب مردم میبد و تفت از همه شما عزیزان ملتمسانه خواهش می‌کنم و تقاضا دارم که به جز در موارد ضروری از خانه‌های خود خارج نشوید، مسافرتهای خود را به هر عنوان لغو کنید، دستهایتان را در فواصل کوتاه به دقت بشویید و محیط اطرافتان را ضدعفونی کنید و از دست دادن و روبوسی و تجمع جدا بپرهیزید.
در پایان از تمام مسئولینی که برای ریشه‌کن کردن این ویروس منحوس ایثارگرانه تلاش میکنند به خصوص مدیران و کادر دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و بیمارستان‌های امام صادق(ع) میبد و شهید بهشتی تفت، ضیائی اردکان و… کمال تشکر و قدردانی را دارم و برای همه این عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.