افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت‌مردان و مدیران دولتی گفتمان خود با مردم را اصلاح کنند.

دکتر سید جلیل میرمحمدی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور استاندار و مدیران اجرایی استان یزد برگزار شد، اظهار داشت: دولت‌مردان در این شرایط اقتصادی، حداقل ادبیات و گفتمان خود در پاسخ‌گویی به مردم را اصلاح کنند.

وی تصریح کرد: اینکه به جای عذرخواهی از گرانی ها و پوزش خواستن از عدم نظارت صحیح جهت کنترل قیمت ها، فرافکنی کنیم و پاسخ مناسبی نیز به انتقاد مردم ندهیم، درست نیست.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزدبا اشاره به این موضوع که بنا را بر حمایت و پشتیبانی از دولت جهت کمک به مردم گذاشته ایم، بیان داشت: در محور مقابله با کرونا از ظرفیت های استان استفاده کردیم و تا حدود زیادی نیز موفق بودیم و این نشان می دهد هرگاه در مسائل وحدت رویه داشتیم و از توان خود استفاده کردیم موفق بوده ایم.

وی با اشاره به ظرفیت های خوب استان یزد در بخش های مردمی و دولتی، گفت: همین تلاش و وحدت باید در بحث نظارت بر قیمت ها نیز پای کار بیاید و گرانی اجناسی که اکثراً نیز دلیل مشخصی ندارد کنترل شود.

تصاویر مرتبط با خبر

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.