افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

دکتر میرمحمدی در جلسه خود با فعالین فرهنگی اجتماعی شهیدیه، اصلی ترین دغدغه مردم رابحث گرانی و معیشت دانست و گفت: جایی نیست بروم و مردم از گرانی و وضعیت بد معیشت گلایه نکنند.


میرمحمدی عصر جمعه 27 تیرماه در جلسه ای با حضور فعالین فرهنگی و اجتماعی محله شهیدیه میبد؛ در واکنش به مطالبه دونفر از اهالی در مورد اختصاص شهرداری مستقل برای شهیدیه، یکی از اهالی را مامور پیگیری این مطالبه کرد و قول همراهی در این زمینه را داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان در مورد موضوع آزادسازی خیابان انقلاب نیز بیان داشت: که قبلا با شهردار محترم جلسه گذاشته ام و این موضوع نیز در دست بررسی می باشد.

وی افزود: بحث سینمانگار را بارها پیگیری کرده ام و در جریان مشکلات آن هستم. به لطف خدا این پیگیری ها نتایج خوبی داشته است.

دکتر میرمحمدی در مورد بحث فاضلاب گفت: در روزهای اول بعد از انتخابات مسئولینی که در فاضلاب بودند گفتند در تصفیه خانه فاضلاب از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده ‌شده و جابجایی فاضلاب تقریبا امکان پذیر نیست، البته باید ثابت شود تصفیه خانه برای مردم مشکلی ایجاد نمی کند.

دکترمیرمحمدی در پایان بیان داشت: مشکلاتی که بعضا ٢٠ سال درگیر آن هستیم در مدت چند ماه حل نخواهد شد اما وظیفه ماست که بدویم و وقت بگذاریم.

تصاویر مرتبط با خبر

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.