افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان برای مدیریت صحیح منابع، از راه‌اندازی مرکز راهبردی اندیشه‌ورز ماهر با مشارکت مجمع نمایندگان و سپاه الغدیر در استان یزد خبر داد.

دکتر«سیدجلیل میرمحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا،‌ با اشاره به راه‌اندازی مرکز راهبردی اندیشه ورز در سپاه الغدیر،‌ اظهار کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان انقلابی و صاحبان تجربه در حوزه‌های مختلف، از جمله مهمترین اهداف راه‌اندازی این مرکز راهبردی در استان یزد است.

وی با بیان این‌که تشکیل کارگروه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و علمی، از جمله ویژگی‌های مرکز راهبردی سپاه الغدیر در استان یزد، افزود: تهیه طرح‌های مختلف توسعه ای برای استفاده نمایندگان استان مهمترین خروجی جلسات این مرکز راهبردی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در ادامه،‌گفت:‌ نمایندگان استان بعد از دریافت طرح‌های تهیه شده در مرکز راهبردی ماهر متناسب با عضویت درکمیسیون‌های تخصصی مجلس و همچنین ارتباط با دیگر کمیسیون‌ها نسبت به ورود طرح‌های کارشناسی شده به مجلس اقدام کرده و سعی بر تصویب آنها برای بهره برداری در گستره ملی خواهند داشت.

میرمحمدی همفکری و هم‌افزایی مشترک بین مجمع نمایندگان استان و کارگروه‌های هفتگانه مرکز ماهر را از دیگر ویژگی‌های این مهم دانست و تصریح کرد: نخبگان استان باید در بخش نظارت هم یاری گر نمایندگان باشند.

این مسئول نظارت مستمر بر عملکرد نمایندگان مجلس و کمک کردن به نظارت نمایندگان مجلس بر عملکرد قوه مجریه در استان را ضروری دانست و بیان کرد:‌ جلسات راهبردی مرکز ماهر به صورت ماهانه با حضور نمایندگان مجلس در یزد برگزار می‌شود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مجمع نمایندگان استان یزد آماده دریافت پیشنهاداتی مبنی ارائه راهکارهای تقویت نظارت بر عملکرد نمایندگان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.