افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌ها با ارتباطی مستمر و نقد منصفانه و به موقع و دوری از حاشیه‌ها نقشی بسیار موثر در انجام وظیفه مسوولان و رفع مشکلات مردم دارند.

به گزارش ایرنا؛ دکتر سید جلیل میرمحمدی عصر روز یکشنبه در نشست خبری با مدیران مسوول مطبوعات و پایگاه‌های خبری شهرستان افزود: پای کار آوردن مسوولان و مدیران و نظارت جدی بر کار آنها، رساندن خواسته‌های مردم به گوش مدیران و به موقع عمل کردن و صداقت در گفتار و نوشتار از سوی رسانه‌ها، موفقیت شهر و استفاده از ظرفیت‌ها را به دنبال دارد.

وی در ادامه از رسانه‌ها خواست به مسائل اصلی شهر پرداخته و به معنی واقعی پل بین مسوولان و مدیران باشند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یک نماینده مجلس ظرفیت خوبی در حل و پیگیری مشکلات مردم دارد و رسانه‌ها در این ارتباط می‌توانند با ایفای نقش خدمت کننده به مردم و یاری کننده نمایند مردم باشند.

وی در ادامه این نشست در پاسخ به سوال‌های مطرح شده گفت : کاهش یا افزایش تعطیلی‌ها نیاز به انجام کارهای کارشناسی و در نظر گرفتن شرایط به خصوص در وضعیت کرونایی پیش آمده دارد.

میرمحمدی مدیریت و انجام اقدامات برای فراهم کردن بستر الکترونیک برای ارائه خدمت غیر حضوری مردم و کمتر آسیب دیدن مردم از کرونا را یادآور شد.

وی روزمرگی را آفت کار مدیران عنوان کرد و افزود: مدیران با انجام کارهای جهادی و با برنامه بودن و خالصانه و اعتقادی کار کردن می‌توانند نقش مهمی در پیگیری مشکلات مردم داشته‌ باشند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب تصریح کرد: لازم است در ارتباط با خرده‌فرهنگ‌هایی که به دنبال آمدن مهاجرین با فرهنگ مردم شهر آمیخته شده ، از سوی مدیران تدابیری اندیشیده‌شود و برنامه‌ریزی شود تا به جای تاثیر پذیری فرهنگ ناب مردم شهر از نظر اعتقادی و قناعت و سخت کوشی بر دیگر فرهنگ‌ها تاثیرگذار باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.