افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

دکتر میرمحمدی با بیان این‌که تصویب قانون متناسب با نیاز جامعه یکی از مهمترین رسالت نمایندگان در مجلس است، گفت: اگر نماینده‌ای در تصویب قانون سستی کند خیانت کرده و گناهش بیشتر از صدها بار اختلاس است.

این کاندید نمایندگی تفت و میبد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع مردم شهرستان تفت با بیان این‌که ولایت‌مداری برای رسیدن به سعادت و پیشرفت دنیوی و اخروی ضروری است، اظهار کرد: تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه تنها راه بیمه کردن انقلاب و توسعه همه جانبه است.

وی در مورد دلیل حضورش در عرصه انتخابات مجلس، با بیان این‌که من هیچ وقت به دنبال دست‌اندازی به بیت‌المال نیستم، گفت: خدا را شاهد می‌گیرم تا امروز هیچ دلیلی به جز خدمت به مردم ندارم.

این کاندیدای نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حزب و نگاه سیاسی خود را مقام معظم رهبری و ولایت دانست و تصریح کرد: به نظر من یکی از مهمترین وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب قانون متناسب با نیاز مردم و کشور است.

وی افزود: اگر نمایندگان در تصویب قانون سستی کرده و با نگاه جناحی و باندی نسبت به این مهم اقدام کنند، به مردم خیانت کردند و به نظر من این خیانت از 100 بار اختلاس بدتر است.

میرمحمدی با بیان این که در مجلس سه رأی موافق، مخالف و ممتنع وجود دارد، گفت: به نظر من هیچ نماینده‌ای حق ندارد نسبت به قوانینی که در حال تصویب هستند رأی ممتنع بدهند، چون این حق مردم است.

وی با اشاره به این‌که نمایندگان حدود یک سال فرصت دارند برای هر لایحه در مجلس بررسی و پیگیری کنند، تصریح کرد: هر نماینده باید برای اعلام رأی و همچنین اشراف دقیق و کامل از مسائل حوزه انتخابیه و لوایح مربوطه از نخبگان بومی استفاده کند.

این کاندید مجلس شورای اسلامی در ادامه نظارت دقیق را از دیگر وظایف نماینده مردم دانست و بیان کرد: به نظر من هر نماینده زمانی می‌تواند در مسئولیت نظارت موفق باشد که مسائل حزبی، جناحی و شخصی برای او مهم نباشد.

میرمحمدی استقلال به معنای عدم وابستگی اقتصادی و جناحی را ابزاری قوی برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: رسیدگی به حوزه انتخابیه با استفاده از ابزارهای مدیریتی قوی، یکی دیگر از وظایف نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است.

وی با بیان این‌که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تنها مدیری است که از بدنه مردم انتخاب و برای رسیدگی امور عضو بالاترین نهاد نظارتی و قانونگذاری در کشور می‌شود، افزود: رسیدگی مستمر به حوزه انتخابیه یکی از جدی‌ترین مطالبات مردم و از جمله مهمترین وظایف نماینده است.

این کاندیدای نمایندگی مجلس با اشاره به اهمیت ویژگی‌های رفتاری مرحوم یحی‌زاده، خاطرنشان کرد: مرحوم یحی‌زاده در زمان مسئولیت خود به عنوان نماینده مردم تفت و میبد بیشترین حضور در حوزه انتخابیه و کمترین غیب در مجلس را داشته است.

وی با بیان این‌که من در دوره مسئولیتم برای گرفتن حق مردم با برخی افراد برخورد جدی و گاهاً تلخی داشتم و به لطف خدا امروز پشیمان نیستم، تصریح کرد: مبارزه علیه زیرمیزی یکی از مهمترین دلایل برخورد جدی من با برخی افراد در زمان مسئولیتم بوده است.

میرمحمدی با بیان این‌که به لطف خدا و همت همکارانم در دانشگاه علوم پزشکی امروز همه افراد در داخل و خارج استان اذعان دارند، که معضل زیرمیزی در استان یزد رفع شده است، گفت: من این مهم را دستاوردی بزرگ برای خدمت به مردم می دانم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.