افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

به مناسبت شهادت سردار محمدعلی الله دادی

 

?امروز سالگرد شهادت شهید محمدعلی الله دادی(فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد) است. او که از زمان جنگ در زمره یاران نزدیک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود، از معدود ایرانیانی محسوب می‌شد که مستقیما توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

?شهید الله‌دادی در سال‌های پس از فرماندهی‌اش بر سپاه الغدیر یزد به دعوت شهید سلیمانی برای مقابله با مزدوران تکفیری داعشی راهی سوریه شد و در نهایت در ۲۸ دی ماه سال ۹۳ در حمله موشکی بالگردهای اسراییلی همراه با جهاد مغنیه(فرزند شهید عماد مغنیه) به شهادت رسید.

?یادم هست وقتی شهید الله‌دادی فرمانده سپاه یزد بود یکبار ایشان بسیاری از مدیران استان را جمع کرد تا در آستانه نوروز، برای اردوهای راهیان‌نور برنامه‌ریزی کند.

?او می‌خواست برای این منظور وضعیت پادگان شهید عاصی‌زاده را سروسامان دهد و از این جهت مدیران را جمع کرده بود تا هریک متناسب با تخصص و صلاحیتهایی که دارند به او کمک کنند.

?برخی از دوستان از محدودیتهای اداری و مالی گفتند و چندان همراهی نکردند اما من در آن جلسه به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی به ایشان گفتم تا جایی که از من بربیاید از هیچ کمکی در این مسیر مقدس فروگذار نخواهم کرد و پیشنهاداتی هم در این خصوص مطرح کردم.

?سردار الله‌دادی از این صحبتهای حقیر فوق‌العاده خوشحال شد و بعد از جلسه محکم مرا در آغوش گرفت و بوسید و بعد هم جملاتی که خود را لایق آن نمی‌دانم اما خوب در ذهن من حک شده در تمجید و تقدیر از من به زبان آورد.

?هروقت آن جملات را به یاد می‌آورم در پوست خود نمی‌گنجم؛ چرا که آن کلمات یادگار یک سردار شهید به یک بنده کوچک و سراپاتقصیر است و امیدوارم همین گفته‌های شهید ، مایه نجات من در روز حساب باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.