افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

سید جلیل میرمحمدی میبدی گفت: شکستن زنجیره بیماری کرونا فقط و فقط با همکاری و همراهی مردم میسر خواهد شد.

سید جلیل میرمحمدی میبدی با قدردانی از تلاش جمعی پزشکان،پرستاران،نیروهای ستادی و تمامی پرسنل مراکز درمانی درزمینه مبارزه با ویروس کرونا گفت: در ابتدا از همه پزشکان،پرستاران،مجموعه ستادی دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی که شرایط سختی را سپری می کنند و استرس مقابله با بیماری،دوری از خانواده و بار سنگین شرایط کاری را بردوش می کشند تشکر و قدردانی می کنم.

قدردانی از تلاش جامعه پزشکی و درمانی استان یزد در زمینه مبارزه با کرونا

نماینده منتخب مردم تفت و میبد افزود:علی رغم تصمیمات خوبی که در زمینه مقابله با این بیماری در ستاد استانی پیشگیری و مقابله کرونا گرفته شده اما به نظر می رسد نیازمند هماهنگی کامل تری در سطح مدیریت کلان استان و مجموعه های مرتبط با سلامت مردم هستیم.

وی تصریح کرد: باید یک بررسی جامع صورت گیرد تا مشخص شود چه مصوباتی اجرایی شده و چه مصوباتی اجرایی نشده سپس مشکلات احتمالی و دلایل عدم اجرای مصوبات مرتفع شود و همه ظرفیت های موجود در استان پای کار بیایند و اگر این هماهنگی به وجود بیاید بهتر می توان شرایط فعلی را ساماندهی کرد.

میرمحمدی با اشاره به اقدامات موثر کادر درمانی و متولیان سلامت استان در خصوص مبارزه با کوئید 19 اظهار داشت: باردیگر از همه مسئولان امر و به ویژه جامعه پزشکی استان صمیمانه تشکر کرده و یقین دارم در کنار این تلاش ها همراهی و همکاری مردم در ریشه کن کردن این بیماری بسیار موثر خواهد بود.

شکستن زنجیره بیماری کرونا با همکاری میسر خواهد شد

وی با ابراز تاسف از افزایش بیماران کرونایی در استان اظهار داشت: متاسفانه طی ده روز گذشته ورودی بیمارستان های ما در حال افزایش بوده و این یک هشدار جدی است چرا که اگر وضعیت به همین منوال جلو برود ظرفیت درمانی استان به مرز اشباع خواهد رسید بنابراین آنچه باید مد نظر مردم به صورت جدی قرار گیرد این است که شکستن زنجیره بیماری کرونا فقط و فقط با همکاری و همراهی آنان میسر خواهد شد.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی یزد در بخش دیگری از سخنانش اطلاع رسانی بهتر به مردم استان و سایر استان های کشور در خصوص وضعیت بحرانی کرونا در یزد را خواستار شد و گفت: مسئولان استان باید وضعیت بحرانی یزد را به سمع و نظر مسئولان کشوری برسانند و اطلاع رسانی جدی تری به مردم کشور داشته باشند تا عده ای به گمان اینکه وضعیت یزد و ضعیت مناسبی است این استان را به عنوان مقصد گردشگری و مسافرت انتخاب نکنند.

میرمحمدی اضافه کرد: ضمن قدردانی از تلاش اکیپ های غربالگری در ورودی شهر های استان باید بگویم این کار باید با دقت و وسواس بیشتری انجام شود و مخصوصا در خصوص مسافرانی که از استان های درگیر کرونا به یزد سفر می کنند سخت گیری بیشتری صورت گیرد ضمن اینکه جهت جلوگیری از تجمع مردم و قرار گرفتن در کنار یکدیگر،باید اماکنی که در شرایط فعلی ضرورتی ندارند نظیر پاساژها و اماکن شلوغ تااطلاع ثانوی تعطیل شوند.

سیستم بانکی تدابیری برای عدم برگشت چک ها اتخاذ کند

وی بر ضرورت تزریق آرامش به مردم از طریق تصمیمات مسئولان در شرایط فعلی تاکید کرد و گفت: باید سیستم بانکی تدابیری را اتخاذ کند تا در این ایام چک های مردم برگشت نشود تا از این طریق مراجعات مردم به شدت کاهش پیدا کرده و مردم با خیال آسوده در منازل خود بمانند ضمن اینکه رسانه ها نیز باید در زمینه استفاده مردم از خدمات بانکداری الکترونیک فرهنگ سازی کنند.

نماینده منتخب مردم تفت و میبد در پایان ابراز داشت: در شرایط فعلی همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا با رعایت نکات بهداشتی و توجه به تصمیمات مسئولان استان، تعداد ورودی های بیمارستانی را کاهش داده و با همکاری،مشارکت و مدیریت شرایط، این بحران را پشت سربگذاریم .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.