افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

دکتر میرمحمدی: گفت: گزارش فعالیت های شرکت گاز استان در صدا و سیمای مرکز یزد ارائه شود.

نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در جلسه ای که با حضور مهندس صادقیان معاون عمرانی استاندار یزد، در شرکت گاز استان یزد تشکیل شد؛ اظهار داشت: از طرف نمایندگان استان یزد این قول را می دهم که هر کاری بتوانیم برای رفع مشکلات این بخش انجام می دهیم.

وی با اشاره به گزارش عملکردی که از طرف مدیر عامل گاز استان یزد ارائه شد، تصریح کرد: گزارش عملکرد شرکت گاز استان را با حضور برخی از مسئولین ذی‌ربط در صدا و سیمای مرکز یزد ارائه کنید تا مردم استان نیز در جریان این حجم از کار و تلاش قرار گیرند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با درخواست از آقای دهقان معاون عمرانی فرمانداری تفت جهت تشکیل جلسه ای برای رفع مشکل تاخیر در اجرای پروژه های گازرسانی به روستاهای تفت، بیان داشت: تاخیر در اجرای پروژه ها به خود مردم نیز ضربه می زند و مشکلاتی را برای آنها ایجاد می کند که باید دهیاران، روئسای شورا و دیگر مسئولین ذی‌ربط نسبت به رفع این مشکلات توجیه شوند.

دکتر سید جلیل میرمحمدی گفت: در مورد جمعیت شناور و غیرساکن در روستاهای تفت نیز باید بررسی کامل صورت گیرد تا مشکلات تفت در کمی بودجه و تامین مسائل مورد نیاز رفع شود.

هیچ کس حق ندارد پروژه عمرانی را متوقف کند

مهندس صادقیان معاون عمرانی استاندار یزد نیز در این جلسه با تشکر از توانمندی بسیار خوب و بالای شرکت گاز و پرسنل آن، گفت: امیدواریم با تلاش هایی که در این عرصه صورت می گیرد و با همتی که پرسنل متخصص شرکت گاز دارند، به سمت صنعت پاک در استان برویم.

وی با اشاره به پروژه گازکشی روستاهای  میانکوه مهریز و شیرکوه تفت، بیان داشت: این پروژه از سخت ترین پروژه های اجرایی است که مردم شریف تفت و مهریز نیز باید این سختی و کندی کار را درک کنند، تا بتوانیم این پروژه را به نتیجه برسانیم.

مهندس صادقیان تصریح کرد: هیچ ارگان دولتی و یا دستگاه اجرایی نیز حق ندارد در روند اجرای پروژه های عمرانی تعللی ایجاد کند یا آنها را متوقف کند و اگر نیاز به این موضوع نیز باشد حتما باید مجوز از استانداری دریافت شود.

وی گفت: در محور تامین قیر مورد نیاز برای اصلاح خرابی های حاصل از حفر معابر نیز باید رایزنی هایی با وزارت نفت صورت گیرد که ان شاءالله انجام خواهد گرفت.

مناطق شهری 100 درصد و روستایی 98 درصد گازکشی شده اند

علی اکبر میدانشاهی مدیرعامل شرکت گاز استان یزد نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت گاز، گفت: مناطق شهری ما در استان یزد 100 درصد و در مناطق روستایی نیز بالغ بر 98 درصد از مناطق گازکشی شده است.

وی با اشاره به رشد 139 درصدی گازکشی در سال 98 برای صنایع استان یزد نسبت به سال 97 ادامه داد: در شهرستان های تفت و میبد نیز آمار خوبی وجود دارد و در بخش روستاها در میبد از 23 روستای واجدالشرایط 20 روستا، و در بخش روستاهای تفت از 255 روستای واجدالشرایط 230 روستا گازکشی شده اند و بقیه روستاها نیز در مسیر گازکشی هستند.

میدانشاهی در انتها با اشاره به مشکلات عمده شرکت گاز استان در روستاهای تفت گفت: این پروژه از مشکل ترین پروژه های گازکشی استان یزد است که علت آن صعب العبور و کوهستانی بودن مسیر است و انتظار داریم مردم و مسئولین مناطق مورد نظر با ما نهایت همکاری را داشته باشند تا سریع تر به نتیجه برسیم.

تصاویر مرتبط با خبر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.