افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

ماندگاری حیات در استان یزد با انتقال آب خیلج فارس

🔹نماینده مردم تفت و میبد، عملکرد دولت سیزدهم برای انتقال آب خلیج فارس به یزد را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تامین آب سالم و حفظ حیات این استان از دغدغه‌های اصلی مردم و مسئولان است.

🔹”سید جلیل میرمحمدی میبدی” در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، با اشاره به انتقال آب خلیج فارس به یزد گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و کویری یزد و تجربه خشکسالی 14 ساله در این استان، امروزه تامین آب شرب جزو نگرانی‌های طولانی‌مدت مسئولان و مردم استان است، چرا که بخش قابل توجهی از قنوات خشک شده، بخشی از روستاها آب ندارند و مردم برای تامین آب با سختی مواجه هستند.

🔹نماینده مردم تفت و میبد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سفر به استان یزد در سال 1386 و دستور رفع مشکل کم‌آبی استان افزود: دیر زمانی است تامین آب سالم و حفظ حیات این استان شاه بیت درخواست و دغدغه مردم و مسئولان است.

🔹وی با اشاره به عملکرد مثبت دولت سیزدهم اضافه کرد: ایجاد ساختارها و راهکارهای تامین آب این استان در دولت‌های قبل هم مطرح بوده است که با پیگیری و تلاش مجدانه این دولت میسر می‌شود.

🔹میرمحمدی میبدی با اشاره به پیش‌بینی اعتبار مورد نیاز این پروژه اظهار داشت: این اعتبار به شدت مورد نیاز استان است و امیدوارم بحث تامین اعتبار پایدار باشد که با تغییر دولت‌ها روند پروژه را دچار اختلال نکرده و برنامه‌ریزی به گونه‌ای باشد که تمام شهرستان‌های استان از این طرح بهره‌مند شوند.

🔹وی افزود: اجرای این پروژه علاوه بر اینکه باعث ماندگاری مردم در استان یزد می‌شود، شاهد ارتقای فعالیت‌های کشاورزی و صنعتی در این استان خواهیم بود و تمام شاخص‌های توسعه در استان نیز افزایش می‌یابد.

🔹نماینده مردم تفت و میبد با اشاره به پروژه نیمه‌تمام آبرسانی به 225 روستای استان تفت تصریح کرد: امیدوارم با حمایت دولت سیزدهم و وزیر نیرو این پروژه نیز به پایان برسد و حس رضایت مردم را به همراه داشته باشد.

🔹وی در پایان گفت: این پروژه باعث افزایش اشتغال و رونق استان در بخش صنعت و کشاورزی پربازده شده و مانع از برداشت روزافزون آب‌های زیرزمینی می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.