افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

میرمحمدی با اشاره به حمایت رهبر انقلاب و مجلسی‌ها از اقدامات قوه قضائیه، گفت: قوه قضائیه با اقدامات خود در مبارزه با فساد می‌تواند مأمن مردم باشد.

سید جلیل میرمحمدی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی با نگاه تحولی و فسادستیزی به قوه قضائیه ورود پیدا کرد، گفت: آیت‌الله رئیسی از همان روزهای ابتدایی ریاست قوه قضائیه بیان کردند که با افرادی که بخواهند مبادرت به فساد داشته باشند هیچ‌گونه مماشاتی نخواهیم داشت.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم به قوه قضائیه امید بسته‌اند تا بتواند در مقابل فسادهای موجود ایستادگی کنند و قطعاً اگر قوه قضاییه در مقابل فساد بایستد همه مردم هم از آن‌ها حمایت خواهند کرد.

مبارزه جدی قوه قضائیه با فساد از زمان ریاست آیت‌الله رئیسی

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی مبارزه با فساد را از قوه قضائیه شروع کرد، خاطرنشان کرد: دستگیری معاون اجرایی قوه قضائیه و قضاتی که مبادرت به فساد کرده بودند و همچنین تجمیع حساب‌های قوه قضائیه ازجمله مواردی بود که نشان از اراده محکم برای مبارزه با فساد از سوی رئیس این قوه دارد.

وی اضافه کرد: مبارزه با دانه‌درشت‌های فساد در سطح کشور و مخصوصاً مبارزه با مفسدین اقتصادی که بعضاً از سوی جریانات مختلف حمایت می‌شدند از دیگر اقدامات اثرگذار قوه قضائیه در یک سال اخیر بود که بخشی از اعتماد ازدست‌رفته مردم به قوه قضائیه را ترمیم کرد.

میرمحمدی اضافه کرد: ادامه این مسیر و مبارزه جدی با فساد از سوی قوه قضائیه سبب می‌شود که این مجموعه به مأمنی برای مردم تبدیل شود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه عملکرد خوب رئیس قوه قضائیه، حتی دشمنان جمهوری اسلامی هم را وادار به تعریف و تمجید از اقدامات قوه قضائیه کرد، اظهار داشت: عملکرد قوه قضائیه در مدت اخیر آن‌قدر خوب بود که حتی دشمنان نظام جمهوری اسلامی به تعریف و تمجید از این مجموعه پرداختند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد ادامه داد: در کنار فعالیت‌هایی انجام‌گرفته در قوه قضائیه طبیعتاً عده‌ای هم هستند که این‌گونه اقدامات آیت‌الله رئیسی و قوه قضائیه، در مبارزه با فساد را برنمی‌تابند و به همین دلیل به دنبال ایجاد حاشیه هستند.

حمایت رهبر انقلاب و مجلسی‌ها از اقدامات قوه قضائیه

وی با اشاره به تقدیر و تشکر رهبر معظم انقلاب از اقدامات قوه قضائیه در مدت اخیر، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات قوه قضائیه و ریاست این مجموعه حمایت قاطع خود را از این تحولات اعلام کرده اند.

میرمحمدی تأکید کرد: اگر بخواهیم قوه قضائیه با عملکرد بسیار خوب خود در مقابله با فساد و تحول‌گرایی در سطح کشور موفق باشد، همه باید دست‌به‌دست هم داده و نه‌تنها از ایجاد حاشیه‌ها و دامن زدن به آن جلوگیری کنیم بلکه باید از قوه قضائیه حمایت قاطع داشته باشیم.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی امروز پاشنه آشیل بسیاری از مشکلات در کشور بحث فساد است که می‌تواند مانند موریانه به‌نظام ضربه وارد کند، افزود: از ضروریات امروز نظام جمهوری اسلامی این است که بدون هرگونه مماشات با فساد در بخش‌های مختلف مبارزه جدی داشته باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.