افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

جلیل میر محمدی میبدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت:،بهترین انتقام از آمریکا اینست که اداره منطقه را از آمریکا گرفت.


به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در آستانه سالروز شهادت مرد اسطوره و سنبل مقاومت، و استکبار ستیز و دشمن شکن، شهید حاج قاسم هستیم، در همین رابطه جلیل میر محمدی میبدی، نماینده مردم تفت و میبد استان یزد در مجلس شورای اسلامی، در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری گفت: مهمترین علت حضور همه اقشار و گروهها ی سیاسی در تشیع حاج قاسم، را می توان در سخنان وی مشاهده کرد، که فرمودند من نه اصولگرا و نه اصلاح طلب هستم، و نه عضو فلان گروه یا جناح، که این موضوع خودیک محبوبیت خاصی را از سردار در دل مردم قرار داده بود.

نماینده مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی گفت:حاج قاسم نشان داد که، تنها نسخه نجات بخش و وحدت آفرین برای حل مشکلات، و پیشرفت و ارتقای مملکت انقلاب اسلامی در همه زمینه های مادی و معنوی، و پیشنهاد وحدت بخش او در زیر پرچم ولایت فقیه قرار گرفتن است.

میر محمدی میبدی در ادامه افزود:نسخه ای که مکتب شهید سلیمانی با خون خود آن را نوشت،و این نسخه موفقیت آمیز را برای تاریخ جلوی چشم ما گذاشت،این بود که برای عاقبت به خیری خودمان و پیشرفت مملکت، رابطه قلبی داشته باشیم با جکیمی که در راس این کشور یعنی مقام معظم رهبری وجود دارد، و یک رابطه قلبی محکمی نیز بین خودمان با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه داشته باشیم.

وی گفت: اگر ما دو مسیر گفته شده را به خوبی طی کنیم،قطعا دلها به سمت ما متوجه خواهد شد، و اگر فارغ از دیدگاه تنگ نظرانه گروهی و جناحی عمل کنیم می توانیم بر همه مشکلات پیروز شویم و تاریخ جمهوری اسلامی ایران نشان داده است هر کجا که به مردم تکیه کردیم، و از بحث های سیاسی، و منافع شخصی دوری کردیم، و از تکیه بر دشمن فاصله گرفتیم، قطعا در کار و عمل خود موفق خواهیم بود.

عضو کمیسیون بهداشت گفت:بهترین انتقامی که ما می توانیم از دشمن بگیریم،این است که بر مشکلات این کشور غلبه کنیم، و مردم را از مشکلاتی که امروزه با آن سرکار دارند، نجات دهیم و کاری کنیم که حضور قوی و قدر در منطقه داشته باشیم، این حضور قوی باعث می شود،که دشمن با پای خودش از منطقه فرار کند،بهترین انتقام از آمریکا این است که اداره منطقه را از آمریکا بگیریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.