افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

در نشستی با حضور منتخب مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تفت، مدیرعامل و جمعی از مسئولان شرکت آب منطقه‌ای استان مسائل و مشکلات حوزه تأمین آب شرب، بهداشت و صنعت شهرستان تفت بررسی شد.


“سید جلیل میر محمدی” در این نشست اظهار داشت: سعی شده در مدت‌زمانی حدود یک‌ماهه با برگزاری نشست و بازدید از مناطق مختلف شهرستان تفت مسائل و مشکلات موجود در این شهرستان شناسایی و با برگزاری جلسات کارشناسی با حضور مدیران استانی و شهرستانی دستگاه‌های ذی‌ربط، راه‌حل‌هایی برای رفع آن‌ها در حد امکان و بر اساس قانون و مقررات اتخاذ شود.
وی ادامه داد: امیدواریم با شروع رسمی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای رفع مسائل و مشکلات غیرقابل‌حل در استان با برگزاری نشست هایی با مسئولان کشوری، برای آن نیز راه‌حل‌هایی اندیشیده و تصمیماتی اتخاذ شود.
منتخب مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی موضوع تأمین آب را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خود دانست و بیان نمود: پیگیری طرح‌های انتقال آب و اجرای پروژه‌های آب‌رسانی یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایم در دوران نمایندگی مجلس است و امیدواریم با همراهی سایر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی شاهد اتمام پروژه‌های در دست اقدام و اجرای پروژه‌های جدید در این حوزه مهم و اساسی باشیم.
“علیرضا نوکار” فرماندار شهرستان تفت در این نشست خواستار تأمین آب شرب، بهداشت و صنعت شهرستان تفت شد و بیان داشت: با توجه به کمبود منابع آبی در شهر تفت و همچنین جمعیت شناور در اکثر ایام هفته در نقاط شهری و روستایی این شهرستان لازم است بازنگری در خصوص تخصیص آب انتقالی و مجوزهای لازم برای حفر منابع آبی جدید صورت گیرد.
فرماندار تفت در ادامه به بیان مشکلات در شهرستان ازجمله تأمین آب شهرک صنعتی و آبیاری فضای سبز شهری، تهیه طرح‌های مطالعاتی برای رودخانه‌های فصلی شهرستان و اجرای دیوارهای ساحلی در این رودخانه‌ها، تسهیل درروند صدور مجوزهای لازم برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی، کشاورزی و دام‌پروری برای تحقق شعار سال پرداخت و پیگیری مدیرعامل و سایر مسئولان شرکت آب منطقه‌ای استان برای رفع آن را خواستار شد.
“محمدمهدی جوادیان زاده” مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان نیز در پایان اظهار داشت: بازنگری در میزان تخصیص آب برای تأمین آب شرب و صنعت شهر تفت با توجه به جمعیت شناور این شهر صورت خواهد پذیرفت.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان خاطرنشان کرد: در سال جاری طرح مطالعاتی بر روی چهار رودخانه فصلی در این شهرستان آغازشده است و پس از پایان مطالعات موردنیاز طرح آزادسازی سراسری در مسیر این رودخانه‌ها صورت خواهد گرفت.
جوادیان زاده در پایان به اهمیت منابع آبی شیرکوه در تأمین منابع آبی استان اشاره و بر حفظ این میراث گران‌بها تأکید نمود.

گفتنی است پیش از این جلسه نیز جلسه مرتبط با مسائل شهرستان میبد با حضور فرماندار میبد تشکیل شد که موضوعاتی مانند رودخانه‌خواری، ایجاد دیوار ساحلی برخی از رودخانه ها، لایروبی رودخانه های فصلی و مسائلی مانند چاه های آب کشاورزی در رکن اباد میبد مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

عصر روز 31 اردیبهشت نیز بازدید از روستای خلیل آباد تفت در برنامه قرار گرفت.

تصاویر مرتبط با این خبر

کلیپ مرتبط با خبر

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.