افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

دکتر میرمحمدی در وبینار مجمع طلاب و فضلای میبدی مقیم قم شرکت کرد.

در این دیدار که با حضور رئیس مجمع طلاب وفضلای میبدی مقیم قم و کادر فکری واجرایی این مجمع برگزار شد در ابتدا  حجت الاسلام والمسلمین طالبی رئیس مجمع طلاب و فضلای میبدی مقیم قم در این وبینار به بیان نکات و دغدغه های فرهنگی و اجتماعی و همچنین مسائل مرتبط با طلاب و مخصوصا طلاب میبدی پرداخت و پیشنهادات خود در مورد مسائل مرتبط را ارائه کرد.
ایشان با اظهار خرسندی از عملکرد بسیار خوب نماینده در حوزه کشوری و شهرستانی خاطر نشان کردند: طلاب و فضلای میبدی مقیم قم امادگی هر گونه کمک به نماینده در عرصه های مختلف از جمله فرهنگی و اجتماعی را دارند.

حجج ‌الاسلام و المسلمین سید علی یحیی زاده و همچنین زارعی و رضایی نیز در این وبینار به ارائه مباحث و پیشنهاداتی مرتبط با مسائل فرهنگی و اجتماعی و همچنی هم‌فکری طلاب با نماینده پرداختند.
دکتر میرمحمدی در این وبینار با اظهار خرسندی از تشکیل جلسه با اعضای مجمع طلاب میبدی مقیم قم گفتند: حوزه های علمیه و طلاب انقلابی و دغدغه مند از نعمت های این انقلاب می باشد که باید قدردان ان باشیم .

وی افزود: این ظرفیت بالای طلاب و حوزه های علمیه  در کنار مجلس این دوره که مقام معظم رهبری ان را یکی از قوی ترین و انقلابی ترین مجالس دوران انقلاب نامیدند، میتواند در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب نقش ویژه ای داشته باشد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به توان و ظرفیت حوزه و طلاب حوزوی، بیان داشت: از ابتدای مجلس در موضوع جمعیت با توجه به تاکید ویژه مقام معظم رهبری دغدغه و پیشنهادات و اقداماتی را انجام دادیم و از همه شما درخواست می‌کنم پای کار بیایید و روی این موضوع به صورت ویژه ورود کنید.

نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد با اشاره به مشکلات تقسیمات حوزه های انتخابیه استان، گفت: موضوع اصلاحیه حوزه های انتخابیه یکی از مسائلی است که اگر حل شود رضایت حداکثری مردم استان را در پی خواهد داشت و سناریوی بسیار خوبی نیز ارایه شده که باید روی آن توافق کامل صورت بگیرد.
وی بیان داشت: در بحث فرهنگی نیز بنا به مسائل حاشیه‌ی مختلف مانند مهاجرت زیاد به شهرستان نیاز به طرح‌های موثر و کاربردی و کارشناسی شده‌ داریم که طلاب و روحانیون میتوانند در این زمینه کمک کنند.
دکتر میرمحمدی با قدردانی از زحمات آیت الله اعرافی و تاکید بر استفاده از ظرفیت ایشان، گفت:در موضوع مسائل مرتبط با طلاب و رفع مشکلات می توان از ظرفیت فراکسیون روحانیت مجلس و کمیسیون فرهنگی بهره برد.
دکتر میرمحمدی در انتهای جلسه توضیحاتی در مورد شرایط دولت و نحوه مدیریت قوای اجرایی کشور ارائه کرد.

لازم به ذکر است که این وبینار سومین جلسه دکتر میرمحمدی با طلاب و حوزویان میبدی مقیم قم بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.