افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

وبینار نقش صنعت در کنترل ویروس کرونا با حضور نمایندگان کارگری میبد برگزار شد.

نمایندگان کارگران واحدهای صنعتی شهرستان میبد در وبیناری مشترک با حضور دکتر میرمحمدی و برخی از مسئولین ذی‌ربط حوزه صنعت و بهداشت موضوع کنترل ویروس کرونا را در صنعت میبد بررسی کردند.

در این نشست مجازی نمایندگان کارگران با مطرح کردن مسائلی مانند تعطیلی صنایع و نقش آن در بیشتر شدن دورهمی ها و شیوع کرونا، مشکل تعطیلی و تاثیر بر روی مرخصی کارگران، مشکل سرویس‌دهی کارخانجات و افزایش خطر تصادفات برای وسائل شخصی کارگران، کم کردن ظرفیت تولیدی کارخانه ها، مشکل استعلاجی ها و تامین‌اجتماعی، مشکل زمان بازپرداخت به موقع هزینه استعلاجی‌ها و دیگر موارد پیشنهادات خود را ارائه دادند.

دکتر میرمحمدی با تشریح وضعیت بحرانی بیمارستان میبد از همه نمایندگان کارگری درخواست کرد با همه توان و ظرفیت خود پای کار سلامت خود، همکاران و خانواده های خود بیایند و با همکاری ویژه کمک کنند تا از این بحران گذر کنیم.

مقرر شد برخی از مطالبات حوزه کارگری مانند مشکلات مرتبط با تامین اجتماعی مکتوب شود تا نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد پیگیری لازم را انجام دهد و در موضوع نظارت ها و کنترل ها نیز مقرر شد از نیروهای جبهه فرهنگی میبد، بسیج و دیگر نیروهای مردمی استفاده شود تا محور صنعت در این مسیر حمایت شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.