افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید توجه بیشتری به نهادهای مردمی فعال در حوزه‌های قرآنی شود چون آنها با مشکلات جدی روبه‌رو هستند.

سید جلیل میرمحمدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 25 خرداد) و در جریان بررسی موضوعات مربوط به حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مشکل بزرگ کشور عدم حمایت جدی از نهادهای مردمی فعال در حوزه قرآنی که یکی از غفلت‌های وزارت فرهنگ است، می‌باشد. باید با برنامه‌ریزی مدون از این ظرفیت استفاده کرد و از آنها حمایت شود. در حال حاضر نهادهای مردمی در حوزه قرآنی برای فعالیت‌های حداقلی خود با مشکل تامین اعتبار روبه‌رو هستند که باید برای آن فکری کرد.

میرمحمدی با انتقاد از فضای مجازی اظهار کرد: فضای مجازی لجام‌گسیخته است فکر اساسی باید برای آن شود بنابر فرمایش مقام معظم رهبری فضای مجازی تبدیل به قتلگاه جوانان می‌شود و انگار در دستور کار این وزارتخانه هم نیست و تنها این موضوعات جنبه شعاری دارد و توجهی به حفظ کرامت خانواده و جوانان نمی‌شود. این شرایط نگران کننده می‌باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم هماهنگی و هم‌افزایی بین نهادهای متولی فرهنگ ادامه داد: هرکسی راه خود را می‌رود که این باعث شد کار در حوزه فرهنگ مناسب نباشد حال این‌که طبق تاکیدات مقام معظم رهبری باید با برنامه‌ریزی مدون به دنبال خروجی مناسب بود. از وزیر می‌خواهیم فکری اساسی برای شرایط فرهنگی کشور کند.

وی با اشاره به موضوع پایین بودن سرانه کتابخوانی در کشور گفت: فرهنگ و سرانه کتابخوانی مناسب نیست و باید علاوه بر توجه به این موضوع فکری برای کتابداران هم شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.