افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

دکتر میرمحمدی با مسئولین کشوری سازمان اوقاف و امور خیریه دیدار و گفتگو کرد.


در این جلسه که در روز دوشنبه مورخ 17 آبان ماه 1400 و با حضور حجت الاسلام خاموشی ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، دکتر میرمحمدی ضمن بیان مسائلی در مورد موقوفات شهرستان میبد و تفت، به ارائه توضیحاتی پیرامون وضعیت وقف در شهرستان های میبد و تفت و جایگاه آن در استان پرداخته و خواستار رفع مشکلات چندین ساله در این حوزه شد.
در این نشست، دکتر میرمحمدی ضمن اشاره به وجود تعداد بالای موقوفات دو شهرستان و امور محوله، بر لزوم تقویت چارت اداری و افزایش پرسنل این اداره تاکید کردند.
همچنین دکتر میرمحمدی ضمن اشاره به تبعات 50 درصد بودن سرفصل حفظ عین موقوفات و اینکه این موضوع به نارضایتی مردم در خصوص اجرای ضعیف نیات واقفین منجر شده و اعتماد عمومی به اوقاف را کاهش داده، خواستار ابقای 10 درصدی حفظ عین موقوفات شد.
تشکیل کمیته راهبردی در شهرستان های میبد و تفت جهت عملیاتی شدن اقداماتی نظیر ساخت مدارس قرآنی، ایجاد کارگاه های اقتصادی کوچک، مراکز آمبولانس خصوصی و خدمات بالینی در منزل، ایجاد مراکز درمانگاهی عمومی و تخصصی، مشارکت در راه اندازی کارگاه های صنعتی کوچک، حمایت تسهیلاتی از مدارس قرآنی، ایجاد و ساخت مساکن استیجاری از دیگر موضوعاتی بود که دکتر میرمحمدی به آن پرداخت.
حمایت اوقاف در عرصه های مالی و معنوی جهت ارتقای کمی و کیفی نخبگی و برتری و پرورش نوجوانان و جوانان شهرستان با توجه به حضور دانش آموزان نخبه و ممتاز قرآنی و کنکور در استان از دیگر موضوعاتی بود که دکتر میرمحمدی قول مساعد گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.