افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

دکتر میرمحمدی با رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مهندس فتاح، موضوعات و مسائل مرتبط به خصوص مشکلات روستائیان و مناطق کمتر توسعه یافته تفت و میبد را بررسی و پیگیری کرد.

در ابتدای این دیدار سید پرویز فتاح با یادی از مرحوم یحیی زاده، ایشان را نمونه ای از یک مسئول ساده زیست عنوان کرد و خاطره ای از جدیت آن مرحوم در پیگیری مشکلات مردم را بیان کرد.

دکتر میرمحمدی نیز در این جلسه با اشاره به نیاز روستائیان تفت و میبد به خدماتی بهتر در حوزه های مختلف، از رئیس بنیاد مستضعفان درخواست کرد توجه ویژه ای برای رسیدگی به این بخش نشان دهد و قول هرگونه همکاری جهت ارتقای خدمات به نیازمندان را داد.

بحث تامین وام قرض الحسنه برای اشتغال روستائیان، مشکلات مربوط به آب شرب و توسعه ناوگان انتقال آب به روستاها و همچنین ساخت مخازن آب شرب، تعمیر و نوسازی جاده های روستایی و همچنین تکمیل و تحهیز خانه های بهداشت روستایی از مسائل مورد بحث و گفتگو در این جلسه بود که دستورات مکتوب مهندس فتاح را در پی داشت.

گفتنی است قبل از این جلسه، یک جلسه در میبد جهت هماهنگی بین مسئول دفتر دکتر میرمحمدی و بخشداران میبد و بفروئیه و همچنین بخشدار ندوشن طی تماس تلفنی جهت تهیه مقدمات جلسه دکتر میرمحمدی و مهندس فتاح برگزار شد و همین موضوع نیز در تفت بررسی و پیگیری شده است.

پیش‌جلسه مسئول دفتر دکتر میرمحمدی با بخشداران میبد و بفروئیه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.