افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

دکتر میرمحمدی در جلسات نشست شورای فرهنگ عمومی، نشست مسئولان و فعالان ورزشی استان و شهرستان و دیگر جلسات برگزار شده با حضور آیت الله اعرافی حضور یافت.

نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای فرهنگ عمومی ضمن قدردانی از نقش آیت الله اعرافی در نهایی شدن قانون حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت در کمیسیون مشترک مجلس گفت: قانون خانواده و جوانی جمعیت ظرفیت خوبی است که شو‌ای نگهبان هم آن را تائید و اعلام کرده است.
میرمحمدی با بیان اینکه در بحث ازدواج در همه زمینه‌های فرزند آوری مشوق دیده شده است گفت: امسال ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای قانون حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت دیده شده است که یکی از کار‌هایی که می‌تواند به افزایش ازدواج کمک کند؛ اطلاع رسانی از بند‌های این قانون و مشوق‌ها به جامعه است.
وی با اشاره به اشکالات قانون در دستگاه قضا که منجر به افزایش طلاق شده است هم گفت: این اشکالات را می‌توان ازطریق کمیسیون قضایی پیگیری و موارد را به طور جامع درکمتر از ۵ ماه اصلاح و تعیین تکلیف کرد.
دکتر میرمحمدی در نشست مسئولان و فعالان ورزشی هم با بیان روند تخصیص اعتبارات به حوزه ورزش گفت: مجموعه اداره‌ها و سازمان‌ها به خصوص شهرداری باید همانند سپاه و بسیج نسبت به حوزه ورزش و فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی توجه ویژه داشته باشند و همچنین اعتبارات خیری شهرستان نیز به سمت این حوزه سوق داده شود.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.