افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس با بیان اینکه در مسیراقتصادی شدن باغداری در شهر تفت باید گامهایی برداشت شود،گفت: نیازمند برنامه ریزی جامع و کامل برای حفظ باغات در شهر تفت هستیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،سیدجلیل میرمحمدی میبدی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شرکت تعاونی باغداران، گفت: در این جلسه یکی از مطالبات به حق اهالی شهر تفت را حفظ باغات است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عدم نظارت دستگاههای ذی ربط و خشکسالی دو دلیل عمده از بین رفتن باغات در شهر تفت است و اوضاع در این زمینه بحرانی و چشم انداز جالبی برای حفظ باغات در تفت وجود ندارد.

میر محمدی در ادامه افزود: در مدت یک سال و نیمی که من نماینده تفت بودم از بین رفتن باغهای شهر را مشاهده کردم که واقعا تأسف دارد که افرادی غیربومی اقدام به خشک کردن باغها و تبدیل آنها به ویلا می کنند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نیازمند برنامه ریزی جامع و کامل برای حفظ باغات در شهر تفت هستیم و خود شرکت تعاونی باغداران به عنوان متولی نیز باید در زمینه حفظ و نگه داری باغات گام بردارد و برنامه داشته باشد.

وی ادامه داد: در مسیر اقتصادی شدن باغداری در شهر تفت باید گامهایی برداشت و اگر همه افراد به قانون احترام می گذاشتند با این حجم از تخلف و مشکلات روبرو نبودیم.

میر محمدی تصریح نمود: در حفظ باغشهر تفت همه افراد و دستگاههای ذی ربط دست در دست هم داده و تفکر جدیدی در راستای جلوگیری از تخریب باغات اندیشیده شود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری برای تخصیص ۲۰۰ هکتار زمین برای سکونت جوانان تفتی یادآورشد: چنانچه این موضوع محقق شود مشکل زمین برای جوانان تفت حل می شود و دیگر نیازی به تبدیل باغ به زمین مسکونی با خانه وجود ندارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.