افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: کمبود نیرو و امکانات نباید دلیلی برای زمین گذاشتن سند تحول آموزش و پرورش باشد.

دکتر میرمحمدی در جلسه با مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اهمیت موضوع سند تحول، اظهار داشت: با همین ظرفیت موجود در آموزش و پرورش نیز می توان سند تحول را تا حدود بسیار زیادی اجرایی کرد.

وی بیان داشت: اگر بنا را بر این موضوع هم بگذاریم که هیچ کدام از ظرفیت ها نیز با آموزش و پرورش در این راه همکاری نکنند، باز هم می توان با توانمندی خوبی که در بدنه این اداره هست، نتایج بسیار درخشانی گرفت.

نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با دعوت از مدیرکل آموزش و پرورش برای ارائه گزارش در جلسه مجمع نمایندگان استان یزد، ادامه داد: نمایندگان استان یزد نیز بنا بر شناختی که دارم، پای کار ارتقای آموزش و پرورش هستند و آماده اند در این محور که مطالبه رهبری انقلاب نیز هست، کمک کنند.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و کنترل این محور، گفت: خواهش می کنم با استفاده از ظرفیت خود دانش آموزان این حوزه را مدیریت کنید و حتی از ظرفیت اولیاء و مربیان نیز برای رفع آسیب های این فضا که به فرموده رهبری انقلاب قتلگاه جوانان است، استفاده شود.

به کمک نمایندگان مجلس نیاز ویژه ای داریم

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد نیز در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره و زیرمجموعه آن، گفت: نتیجه گیری در محور آموزش و پرورش نیاز به برنامه ریزی بلندمدت دارد و باید نگاه ما در این حوزه نیز مانند مقوله امنیت و بهداشت، یک نگاه ویژه باشد.

دانافر ادامه داد: برنامه راهبردی سند تحول نیاز به همکاری و مساعدت همه دستگاه های کشور دارد و ما به کمک نمایندگان مجلس نیز نگاهی ویژه داریم.

وی ساده سازی و قابل فهم کردن سند تحول را با اهمیت خواند و ادامه داد: همه تلاش ما در رعایت عدالت آموزشی می باشد و هر چند با ضعف هایی اما در این مسیر در حال حرکت هستیم.

در این جلسه هر کدام از معاونین اداره کل آموزش و پرورش به ارائه گزارشی از محورهای فعالیت خود پرداختند و روئسای آموزش و پرورش میبد و تفت نیز مسائل حوزه کاری خود در دو شهرستان را بیان کردند.

تصاویر مرتبط با این خبر

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.