افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

وبینار نقش صنعت در کنترل کووید نوزده با حضور مسئولین شهرستان تفت برگزار شد.

نشست مجازی نقش صنعت در کنترل بیماری کرونا با حضور دکتر میرمحمدی، مسئولین اداری و بهداشت و درمان شهرستان تفت و مسئولین استانی و همچنین تعدادی از صاحبان صنایع تفت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر واعظ‌پور مسئول شبکه بهداشت و درمان، دکتر مصطفوی رئیس بیمارستان و دکتر عرب مدیر بیمارستان شهید بهشتی تفت در مورد شرایط کادر بهداشت و درمان و نیازهای بیمارستانی تفت جهت کنترل بیماری کرونا توضیحاتی ارائه دادند.

در ادامه جلسه مهندس نوکار فرماندار شهرستان تفت نیز در مورد فعالیت های انجام گرفته در محور کنترل بیماری کرونا توضیحاتی ارائه کرد.

دکتر میرمحمدی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در موج سوم، گفت: مجموعه بهداشت و درمان در خط آخر هستند و عملکرد همه حوزه ها اگر نقصی داشته باشند خروجی آن به حوزه بهداشت و درمان می رسد و متاسفانه باید گفت حجم بالایی از بستری ها را امروز در بیمارستان های استان شاهد هستیم.

وی با اشاره به از دست دادن یا قرنطینه شدن نیروهای بهداشتی و درمانی به خاطر درگیری بیماری کرونا، بیان داشت: تخت های بیمارستانی ما در استان یزد برای شرایط عادی تدارک دیده شده بود و در این شرایط مشکلات عدیده ای برای این حجم از بستری ها داریم.

دکتر میرمحمدی در ادامه با اشاره به حوزه صنعت و مشکلاتی که باعث شیوع بیشتر کرونا می شود، از مسئولین شهرستان تفت درخواست کرد همکاری و همراهی بیشتری برای قرنطینه کارگرانی که دچار علائم بیماری هستند، داشته باشند و توضیحاتی در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه کرد.

دکتر علمدار مدیرکل صمت استان یزد نیز در ادامه اعلام آمادگی کرد از همه ظرفیت های موجود جهت کمک به این موضوع استفاده کند.

مقرر شد موارد و پروتکل های مورد نظر بهداشت و درمان و فرمانداری شهرستان سریعاً ثبت شود و جهت اعمال در واحدهای ذی‌ربط ابلاغ شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.